Vrijwilligers gevraagd voor Kanopolo en Afvaart bij Kajakfestival 2011

Komend jaar op 20,21 en 22 mei wordt het Kajak Festival georganiseerd bij DWD in Zoetermeer. Een Festival met allerlei activiteiten om de kanosport zo breed mogelijk te presenteren. Op de wildwaterbaan worden diverse Nederlands Kampioenschappen gevaren ( Afvaart, slalom, freestyle) en op de Plas van Poot (de grote plas naast de wildwaterbaan) zullen ook allerlei activiteiten gepland gaan worden.

Op deze plas is het de bedoeling om een twee daags kanopolotoernooi te organiseren voor beginners/jeugd/3e en 2e klasse teams. De deelnemers kunnen kamperen bij de Plas van Poot. Om dit toernooi te kunnen organiseren is de NKB opzoek naar vrijwilligers die hierbij willen helpen.

Er wordt hulp gezocht voor:

• uitleggen van de velden
  • inrichten wedstrijdterrein (jurytenten opzetten etc.)
  • speelschema maken
  • inschrijvingen coordineren.

Planning: vrijdag de 20e de velden uitleggen. ( eerder kan ook!)

Ook voor de afvaart zoekt men nog vrijwilligers:

– om het parcours te beveiligen met o.a. werplijnen (*).
– die meehelpen bij de start en de finish, alsmede de tijdopname.
– om de logistiek rondom de wedstrijd in goede banen leidden.

Duur van deze werkzaamheden zijn p/m 2,5 uur. Datum zal zijn, zondag de 22e mei.
(*) Het beveiligen zal ook tijdens de 1 uur durende training op zaterdagavond nodig zijn.

Aanmelden als vrijwilliger van het kanopolo kan bij de kanopolocommissie van de Nederlandse Kano Bond ( Mail ). Vrijwilligers voor het afvaartgedeelte kunnen zich wenden naar Pascal Lucker. Uiteraard zijn voor andere onderdelen ook altijd vrijwilligers van harte welkom!

Geplaatst in Niet gecategoriseerd.