Kanoseizoen van start

NL doet 2018 zit er weer op, er is opgeruimd, gereviseerd, geharkt, geblazen, schoongemaakt  en  geïsoleerd. Met ca. 15 personen zijn tal van klussen geklaard, het Viking clubgebouw is weer klaar voor het seizoen. Bijzonder was het vrijmaken van de steiger in de vijver; nadat de vijver in November is aangelegd is het hoog water geworden en liet de steiger zich pas na de vorstperiode begin Maart weer zien. Ondertussen was er nog een populier op de steiger gewaaid waarvan Patrick en Joost de overhangende takken hebben weggezaagd. En terwijl het clubgebouw en de vijver onderhanden werden genomen werd 100 km noordelijker de Viking door vijf! spelers vertegenwoordigd tijdens de selectie training voor Oranje poloteam. Een goede start van het seizoen!

Geplaatst in Uncategorized.