Nagenieten van VenloHaven en Knobelen

Als voorzitter van de Viking loop ik in deze weken trots en met een brede glimlach rond. VenloHaven, van te voren spannend vanwege de eerste samenwerking met het Slagerzfeztival, daarna in het midden van de week een (achteraf onterechte) melding van komend hoog water gevolgd door een perfecte uitvoering op de MBLV. De toernooidagen verliepen perfect met 32 enthousiaste teams spelend op drie velden met rondom jachten, food trucks, tentjes, podia en enkele duizenden bezoekers. Een mooiere promotie van onze vereniging is nauwelijks denkbaar.

Uiteraard is dit alleen mogelijk met een grote groep betrokken leden (volgend jaar zijn we vroeger klaar met opruimen, dat is beloofd!), sponsors waaronder Smit Velden, Unica, PKF Post, Vistaprint en de hulpvaardige collega watersporters van WSV de Maas, de Reddingsbrigade en de Waterscouting.

Het weekend daarop gevolgd door het Knobelen, wederom stond de kampeerweide vol, dit keer niet met koepeltentjes, maar met caravans van bezoekende buitenlandse verenigingen. Startend vrijdagavond, met als“ijsbreker” de Elefanten race, op zaterdag middag het knobelen waarbij de hoofdprijs naar Düsseldorf ging en Simone de beste Vikinger werd. In de avond was het weer ouderwets genieten, gevolgd door een onvermijdelijke “Lazy Sunday”, met uitslapen, laat ontbijt en het uitzwaaien van de gasten.

Twee geslaagde weken, een prestatie om trots op te zijn. En alle leden; vergeet niet na te genieten.

Wim

Geplaatst in Berichten.