Amsterdam 4×4 succesvol

Afgelopen weekend organiseerden onze Amsterdamse naamgenoten hun eerste kanopolo toernooi “Amsterdam 4×4” een indoor toernooi met een eerste en een tweede klasse poule op twee velden. Voor ons A en B team de gelegenheid om de nieuwe team samenstelling te testen.
In de Viking B zijn alleen Enith en Renske oudgedienden, Levi, Denny, Ritchie en Bart zijn het team komen versterken. In de poule wedstrijden werd op doelsaldo de tweede plek bevochten om daarna in de halve finale op het team van odyssues te stuiten, een dijk van een wedstrijd werd afgesloten met, helaas, 4-3 verlies waarna de strijd om de derde / vierde plaatst gemakkelijk uit handen werd gegeven aan UKC A. Voor de spelers van de Viking B een mooi toernooi om aan elkaar te wennen, mogelijkheden genoeg!
De Viking A speelde het in de eerste klasse heel scherp, in de poulwedstrijden werd verloren van ZP, gelijk gespeeld met 7-7 tegen GKV en met één doelpunt verschil de tweede plek in poule bemachtigd. Vervolgens werden in de halve finale de Amsterdamse gastheren onderschat en werd gelukkig met een 4-3 eindstand de finale bereikt. De finale was een herkansing tegen ZP nadat de Viking voortdurend op voorprong stond duurde het tot 10 seconden voor het einde van de reguliere speeltijd voor ZP langszij kwam 4-4. De golden goal werd vervolgens door ZP uit een counter gescoord zodat de tweede plek voor ons A-team was.
Tot slot, Viking Amsterdam kan een prima toernooi organiseren, complimenten! Voor onze teams was dit een prima start van seizoen 2012.

Geplaatst in Kanopolo.