Inhappen en Jubilea

Afgelopen zondag was de geplande Viking volgorde; inpeddelen, inhappen en huldigen van de diverse jubilarissen, vanwege de kou hebben velen het inpeddelen overgeslagen, behalve Wiel (retourtje WSV de Maas) en de Viking A, zevende plek op het zwembadtoernooi in Essen. Dus direct door naar het inhappen, alwaar de kantinecommissie weer een prima maaltijd had neergezet. Daarna aandacht voor de historie en jubilea, 12 en een half jaar voor Keith, Jac en Wies, 25 voor Wil en 40 voor Annelies. Aardig detail is dat 40 jaar geleden, toen Annelies lid werd, de Viking zonder clubgebouw zat, het oude gebouw bij Nedinsco moest wijken voor woningbouw en het huidige gebouw bestond alleen nog op papier. Tot slot hield Jac een mooi pleidooi voor de individuele vaarder, die graag de kano pakt om van de rust op het water te genieten, zelden mee doet aan vaaractiviteiten binnen de club maar wel graag lid van de vereniging is.

Geplaatst in Berichten.