Huldigingen gevolgd door NK

NK afvaart

De traditionele seizoen afsluiting “het uithappen” ligt alweer een week achter ons maar dat wil niet zeggen dat er geen kanoactiviteiten plaatsvinden;

Aansluitend op het “uithappen” heeft de Viking de wedstrijdvaarders gehuldigd, met trots teruggekeken naar de mooie prestaties van afgelopen jaar bij de afvaart met Eef als succesvolle nieuwkomer op het wilde water en Sten als jeugdkampioen. Voor de polospelers voor het eerst een podiumplek in de hoofdklasse en voor de vierde keer in tien jaar het jeugdkampioenschap.

Dit weekend was de jaarlijkse landelijke kanodag, deze keer op bezoek bij de KV de Dolfijnen in Harderwijk. Naast bestuurlijke zaken was ook ruimte gemaakt voor huldiging van wedstrijdsporters en toervaarders, naast de Viking afvaartvertegenwoordiging werd voor de toervaart Alois gehuldigd met de nodige kilometers in het digitale toerboekje.

Werd er nog gevaren; jazeker, op zaterdag vielen de demo’s in Harderwijk nog in het water, zondag werd de afvaart NK onder prima weersomstandigheden gevaren. Verrassingen waren er bij de jeugd NK waar Lars de titel van Sten overnam en voor de senioren in de Holland cup waar de titel van Ivo overging naar Pascal. Tijdens de wedstrijd bleek het tijdwaarneming systeem “Cloud timer” goed te functioneren, in de kantine konden op het grote scherm de prestaties op het water live gevolgd worden, een waardevolle toevoeging om de wedstrijd mee te beleven.

Geplaatst in Berichten.