Druk weekend voor vrijwillers

NL doet 2015Afgelopen weekend zijn de handen flink uit de mouwen gestoken, tijdens NL-doet is er weer veel gedaan om ons huis op orde te brengen. Het hoofdthema, “aangezicht vanaf de dijk opschonen” kwam door het regenachtige weer beperkt van de grond. Binnenshuis werd daardoor meer gedaan dan verwacht, na de forse opruimactie van vorig jaar worden weer spullen opgehangen, gerepareerd en zowaar meubilair op maat gemaakt.

Zondag waren onze vrijwilligers in touw bij de garderobe van de Venloop, in een koude maar gelukkig droge editie werd het een leuke dag en zijn weer duizenden tassen door de handen gegaan, deelnemers blij en voor de vereniging een financiële injectie om leuke dingen in de kantine te doen.

Kroon op al het werk was wel het plaatsen van het Viking logo dat na een schilderbeurt weer van de gevel spat, vrijwilligers bedankt, en tot ziens op het water!

Geplaatst in Berichten.