Succesvol WK voor Eef de Groot-Haaze

Kanovereniging Viking heeft een echte wereldtopper in huis. de kanovaartster Eef de Groot-Haaze heeft op de wereldkampioenschappen met een tijd van 4:02 een vijfde plaats behaald.
De Vikingster laat daarmee een duidelijke stijging zien in haar resultaten.
Zo vaarde ze een Nederlands record op de 500 meter en wordt ze 5de op de 1000meter.
Hetgeen een ware topprestatie is voor Nederland.
De stijging van de prestaties biedt goede vooruitzichten voor de Olympische Spelen 2012.

In de “Venlo Vertelt” reclamecampagne doet ze de volgende uitspraak:
“Over 3 jaar behoor ik bij de 8 beste kanovaardsters in de wereld. In 2012 vertegenwoordig ik Nederland, en Venlo op de Olympische Spelen.

De eerste belofte is ze al nagekomen nu de tweede nog!

De prestaties van de leden Kanovereniging Viking Venlo zijn dit jaar meer dan uitstekend.
Zowel op de discipline Wildwater Afvaart (6de WK) en op Vlakwater (5de WK) zijn beste prestaties ooit behaald.
In september is het de beurt aan de kanopoloers van Kanovereniging Viking Venlo. In het tweede weekend van september is de competitie afsluiting en de twee Viking teams staan er goed voor om te promoveren.

Wildwater Afvaart                    Kanopolo Teams:
  Sebastiaan Verhoef 6de WK          In september in actie!

Geplaatst in Algemeen.