Open dag groot succes!!

Vandaag 17 mei was de open dag bij onze vereniging. ‘s Morgens bleek het weer ons niet goedgezind, want de regen viel met enige regelmaat uit de hemel. Een echte kanovaarder vindt dat niet zo erg, maar om het kanovaren uit te proberen zoek je liever het zonnetje op. En die kwam aan het begin van de middag en de belangstellenden kwamen mee. Een uitstekende sfeer, enthousiaste kijkers en probeerders van alle leeftijden is het resultaat geweest. Inmiddels hebben wij 4 nieuwe leden mogen inschrijvenen we weten dat een paar mensen nog aan het denken zijn om lid te worden. Voorwaar een prachtig resultaat. Daarom dank aan alle leden die zich dit weekend hebben ingezet: we hebben weer een mooi en opgeruimd verenigingsgebouw met omgeving en we hebben samen opnieuw mensen enthousiast kunnen maken voor onze sport!!

Geplaatst in Algemeen.