Nieuwe website!

Je hebt hem gevonden! De nieuwe website van de Viking. Bijna een jaar zijn we ermee bezig geweest. Voor de oplettende leden waren er al wat kleine aanwijzingen de afgelopen dagen. Dit had alles te maken met de verhuizing. Zoals jullie nu kunnen zien is dit zonder al te veel problemen verlopen. Maar waarom eigenlijk een nieuwe website?

De oude website was niet meer helemaal van deze tijd, bovendien was onze opslagcapaciteit voor foto’s bijna vol. Ook kunnen we met deze nieuwe website een aantal nieuwe dingen. Zo krijgt dadelijk ieder lid automatisch elke maand een nieuwsbrief, met daarin alle laatste berichtjes van de website. De eerste nieuwsbrief kun je al over een paar dagen verwachten. Op 1 november namelijk.

Ook kan ieder lid zijn eigen account aanmaken. Om dit te doen, klik je rechtsboven op login, en vervolgens op registreer. Dit heeft een aantal voordelen! Zodra je ingelogd bent, kun je je bij bepaalde agenda items inschrijven. Op dit moment staan er al een aantal activiteiten in van de jeugdcommissie waar dit al kan, en ook de andere commissies zullen hopenlijk snel volgen!

Als je ingelogd bent, verschijnt er zelfs een speciaal menu voor leden, hierin kun je bijvoorbeeld vaar oproepen doen. Dit is een functie, die speciaal op verzoek van onze voorzitter gemaakt is. Mocht je bijvoorbeeld van plan zijn om morgen een stukje te gaan varen, dan kun je dat hierin zetten. misschien zijn er mensen die hier ook wel zin in hebben, en dan kunnen jullie wat afspreken!

Tenslotte zal je over een aantal dagen een ideeƫnbus vinden in het ledenmenu. Deze functie is nog niet helemaal klaar, maar zal zo snel mogelijk toegevoegd worden!

Genoeg geschreven! Ik hoop dat jullie veel plezier kunnen beleven aan deze nieuwe website, en mochten jullie nog ergens een foutje tegenkomen, dan hoor ik dit natuurlijk heel graag! Stuur mij even een email, ik ben te bereiken op beheerder@kvvikingvenlo.nl

Groetjes,

Denny Beulen