Botenhuis opgeruimd en nog veel meer

DSCF4837Zaterdag 16 Maart was het de gehele dag druk rondom ons clubgebouw, ca. veertig  (40!) vrijwilligers staken de handen uit de mouwen om ons botenhuis klaar te stomen vor seizoen 2013.

De dag begon al helemaal goed toen Ger Boots de gereviseerde polo aanhanger kwam brengen, revisie? het woord “make-over” past beter! het interieur geheel vernieuwd, bedrading aangepast, reservewiel weggewerkt onder de bodem, peddel etage aangebracht…..Ger en Twan bedankt!, de pologroep kan er weer de weg op.

Daarna begon de grootste klus van de dag; het botenhuis werd rij voor rij leeggehaald, schoongemaakt en na rubriceren werden de boten weer teruggezet. Ca. 50 boten bleken niet meer aan een verenigingslid te koppelen, hierop zal het bestuur verder actie uitzetten.

En ondertussen gebeurde er veel meer;

– TL lampen vervangen, armaturen reinigen

– Bumpers van Eskimo’s reviseren

– stenen grasvrij maken

– Snoeien

– Stoepranden vegen

– ophanghaken voor poloboten

– Schilderen slagbomen

– Stoelen lijmen

– Foto’s ophangen en verhangen

– en nog veel meer ……….., vergeef de schrijver dat hij niet alles onthouden heeft

Tijdens de lunch en afsluitende maaltijd werd natuurlijk nagepraat over de vele resulaten en werden alweer plannen gesmeed wat er nog meer aangepakt kan worden.

Voor meer foto’s, kijk in het fotoalbum!

Geplaatst in Algemeen.