Succesvolle sprintwedstrijd in Waalre!

IMG-20160523-WA0000

IMG-20160523-WA0002IMG-20160523-WA0001

VKC2 klein

Afgelopen weekend heeft bij de Volmolense Kano Club in Waalre voor het eerst sinds een ruim decennium weer een afvaartsprint plaatsgevonden. Ondanks het regenachtige weer zat de sfeer er goed in en mag teruggekeken worden op een mooie race. Twee Vikingers waagde zich zelf aan een cross-over in de slalomboot met een 22e plaats bij de senioren voor Ivo en een meer dan verdienstelijke zilveren plak bij de veteranen voor Pascal.

Het parcours voor de afvaartsprint betrof een mooie 400m met paar scherpen bochten, daarna een flink vlak stuk om vervolgens via het verval onder de molen nog een paar meter tot de finish te varen.
Bij de scholieren ging Stan er met goud vandoor en voer Sten op een nipte derde plaats. Raf vond zich (als jongste deelnemer) ook terug op de eerste plaats net als Guus bij de junioren, Ivo bij de senioren en Pascal bij de veteranen. Ton en Sander completeerde het podium bij de veteranen.

Geplaatst in Afvaart.