19 nationaliteiten zorgen voor amusement

poloinstuifKK

Afgelopen dinsdag heeft de Viking een bijzondere instuif gedraaid, bijzonder omdat Lions club Bontamps voor een groep jongelui met 19 verschillende nationaliteiten had gezorgd en bijzonder omdat het een gecombineerde toer / polo instuif was. De instuif vertrok bij de Viking met 10 eenpersoonsboten en twee C10’s naar de MBLV, op de MBLV werd gezwommen, gespeeld, geoefend en vervolgens afgesloten met een wedstrijd kanopolo Aardig geschiedenis detail; de naamgeefster van de Lions club, de weduwe Bontamps, had rond 1800 een florerende drukkerij aan ….de Maaskade ter hoogte van het huidige restaurant “de Werf”.
Als begeleiders van de instuif maakte de Viking B een prima indruk, Keith en Stivo als stuurman C-10 en coach op de kant en Alain, Marco, Noah en Sam als begeleiders op het water. Jongelui, uitstekend gedaan , en ik hoop dat we dit soort instuiven vaker zullen uitvoeren; leuk voor ons om te doen, leuk voor de gasten en zeker ook leuk entertainment voor de bezoekers van de MBLV.

Geplaatst in Berichten.